شرکت تولیدی بازرگانی دستهای مهربان به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان بهترین زیر انداز بهداشتی جاذب بیمارستانی و معتبرترین تولید کننده پد دستشویی حیوانات خانگی با کیفیت، همیشه در تلاش برای قرار دادن بهترین نمونه ها با حذف واسطه ها و در کمترین زمان ممکن در اختیار مشتریان بوده است.

همچنین شرکت دستهای مهربان برای رفاه خریداران در تمامی استان های کشور نمایندگی فروش و پخش برندهای آسوپد،  آسوپت، زی مد و پاپی پد را ایجاد کرده و با قیمت های مناسب به فروش انواع زیرانداز می پردازد.

مسلما برخی از تولید کننده های عمده زیرانداز دارای قیمت های ارزان تر و برخی دارای قیمت های بیشتری هستند که بسته به کیفیتی که ارائه می دهند این قیمت تعیین می شود. از آنجا که این محصول بسیار کاربردی دارای سیستم فشرده و اتصال قوی لایه ها است و باعث قدرت جذب بالای آن میشود ، در حجم زیاد تولید و قیمت مناسبی دارد.

ثبت سفارش و یا پاسخگویی به سوالات احتمالی شما

ما همواره آماده پاسخ و سوالات شما در زمینه فروش و پخش محصولات خود هستیم

شنبه تا چهارشنبه در ساعات اداری

بصورت تلفنی و آنلاین

در شبکه های اجتماعی همراه ما باشید

پخش عمده زیرانداز یکبار مصرف – دروشیت بیمارستانی

فروشگاه اینترنتی دستهای مهربان تولید کننده و ارائه دهنده لوازم یکبارمصرف پزشکی و بیمارستانی و همچنین ملزومات پرکاربرد دامپزشکی می باشد و سعی شده تا بمرور زمان پرمصرف ترین  و با کیفیت ترین محصولات بهداشتی مورد نیاز مراکز درمانی و منازل را در لیست محصولات خود قرار دهد.

شرکتهایی که در زمینه پخش عمده زیرانداز بیمارستانی و دروشیت یکبار مصرف فعالیت می کنند با عرضه این محصول تلاش می کنند تا لوازمی با مرغوبیت بالا در اختیار متقاضی قرار دهند.

این محصول دارای استاندارهای لازم ارائه شده از سازمان غذا و دارو است و انواع مختلفی دارد که بسیاری از افراد به صورت عمده به خرید آن می پردازند. اگر در تهران هستید شما می توانید محصول مورد نیاز خود را در اسرع وقت سفارش داده و تحویل بگیرید. شایان ذکر است ارسال محصولات به دیگر شهرها در کمترین زمان ممکن و با پست سفارشی انجام خواهد شد. مسلما با این روش ها مشتریان می توانند یک خرید مطمئن و اقتصادی را تجربه نمایند.

انواع مختلفی از پد بیمار وجود دارد که از مرغوب ترین مواد اولیه که مورد تائید نظام پزشکی است استفاده می گردد و در سایزهای مختلفی طراحی شده اند تا شما بتوانید با توجه به کاراییتان، آن را انتخاب کنید.

 

پخش عمده زیر انداز بیمارستانی یکبار مصرف – پد زیرانداز فله ای

زیر انداز بیمارستانی یکبار مصرف را پس از هر بار استفاده حتی به مدت کوتاه باید آن را تعویض کرد تا بیماری های واگیر دار منتقل نشود و هم چنین از این زیراندازها برای رفاه حال بیماران عزیز استفاده می گردد و هیچ گونه مشکلی برای آنها به وجود نیم آورد زیرا مواد اولیه ای که در تولید این زیراندازها استفاده می گردد از مواد با کیفیتی می باشند که از ایجاد هر گونه حساسیتی برای بیمار ممانعت می کند همچنین به دلیل خاصیت اشتعال زا بودن آن بهتر است در مکانی به دور از مواد احتراق ایجاد کننده نگه داری شود .

پد زیرانداز فله ای بیمارستانی همراه ایده آل برای پوشش تشک مراکز درمانی است که به راحتی بر روی تخت و زیر بیمار انداخته شده و با قدرت جذب بالایی که دارد، خون، مایعات و سایر ترشحات را به خود جذب کرده و از آلودگی تشک و تخت جلوگیری می کند و به دلیل اینکه به سهولت بعد از استفاده تعویض شده و دور انداخته می شود، بهترین انتخاب است. معمولا هنگام عمل های جراحی برای افراد مسن و سالمند باید از دروشیت های بیمارستانی استفاده کنند که بتواند از خود ادراری بیمار بر روی تخت جلوگیری کند. تا حالا شاید برای شما اتفاق نیافتاده باشه که در بیمارستان بستری باشید و هنگام عمل جراحی لازم باشد از دروشیت استفاده شود. طراحی این پد بهداشتی به گونه ای است که به راحتی بر روی انواع تشک های تخت ها قرار گرفته و از آلودگی تشک و اطراف بیمار جلوگیری می نماید. پدهای بی اختیاری در واقع دارای حداقل یک لایه محافظ و جاذب هستند که با جذب مایعات مانع از کثیف و لکه شدن تشک و ملافه ها می شوند.

قدرت جذب بالای این محصول سبب شده است که هیچ گونه مایع و یا ترشحی را پس ندهد و همچنین الیاف نازک و لطیف آن باعث جلوگیری از انتشار متعادل مایع جذب شده میشود.. یکی از نکات قابل توجه این نوع دروشیت بهداشتی، خاصیت بوگیری آن است که هیچ پخش بویی ندارد و با جلوگیری از پخش بوی نامطبوع محیط را خوشبو نگه میدارد. همچنین دارای خاصیت ضدباکتریای و ضد حساسیت است و شامل ۵ لایه محافظ و پودر جذب بوده و در برابر رطوبت و انتقال مقاومت بالایی دارد و تا جایی که ممکن است رطوبت را از بدن دور کرده و آن را خشک،  تمییز و راحت نگه میدارد. قابل ذکر است که به طور کلی بعد از اشباع کامل لایه جاذب باید برای تعویض آن اقدام کرد تا روی سطح فرش یا مبلمان هیچگونه نشتی نداشته باشد.

جهت جلوگیری از انتقال رطوبت در بستر آنها و حفظ بهداشت و جلوگیری از انتشار بوی بد، استفاده از زیرانداز بسیار ضروری است. بدین ترتیب رطوبت را از بدن دور ساخته و پوست را خشک، تمییز و راحت نگه می دارد

خرید عمده دروشیت پد بیمار 

زیراندازهای بیمارستانی به راحتی قابل استفاده بوده و میتوانید آنها را خیلی ساده روی سطح مورد نظر مانند تخت یا تشک بیمار بکشید. گرچه زیر اندازهای قابل شستشو از لحاظ هزینه مقرون به صرفه هستند، اما زیر اندازهای یک بار مصرف از نظر بهداشتی ایمنتر هستند. این پد های بهداشتی از آلوده شدن انواع تشک ها و تخت ها جلوگیری می کنند. لایه جاذب یا اصلی آن که در وسط قرار دارد حاوی خمیر نازک و مقداری پودر جاذب جهت نگه داشتن ترشحات، خون و ادرار تا حجم سه لیتر است.

خرید فله ای پد زیرانداز به شما کمک میکند تا تجربه ای خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید. توجه داشته باشید که استفاده از این محصول برای سالمندان از جهت بهداشتی و همچنین از جهت روحی بسیار مناسب است و آنها دیگر دغدغه کثیف شدن تشک تخت را نخواهند داشت و اعتماد بنفس آنها بالاتر میرود.

سفارش عمده زیرانداز بیمار

زیرانداز بیمار ( دروشیت ) ضد حساسیت می باشد و شامل ۵ لایه محافظ و پودر جذب بوده و در برابر رطوبت و انتقال مقاومت بالایی دارد.

پدهای بی اختیاری که شاید آن را با نام دروشیت – زیرانداز بیمار بشناسید، یکی از ضروری ترین محصولات بهداشتی در بیمارستانها هستند.

زیرانداز بیمارستانی یکی از وسایل مصرفی پزشکی می باشد که در بیمارستان ها، محیط های درمانی بزرگ و کوچک، مراکز بهداشتی، مراکز نگهداری از سالمندان و بیمارانی که برای مدت طولانی بستری میشوند و دچار اختلالات ادراری اند مورد استفاده قرار می گیرد. همینطور برای خانم های باردارو نیز بعد از عمل هایی مانند سزارین هنگام زایمان در بیمارستان از زیرانداز بیمارستانی در سایز های مختلف استفاده می کنند. و نیز اگر فرزند شما تازه به دنیا آمده است، میتوانید برای تعویض پوشک او، از پد زیر انداز استفاده کنید

کاهش مشغله همراهان بیمار

اگر دقت کرده باشید در طراحی زیرانداز از شکل های برجسته ایی که معمولا،لوزی شکل هستند استفاده شده است که این برجستگی ها برای ثابت ماندن زیرانداز بهداشتی و جلوگیری از تکان خوردن بیش از اندازه ، زیر بیمار طراحی شده است.

همچنین سالمندانی که کنترل ادرار خود را از دست داده اند به زیراندازهایی نیاز دارند که قدت جذب مناسبی داشته باشند، اجازه نفوذ مایعات به محیط اطراف را ندهد و در عین حال به بدن بیمار نیز آسیبی نرساند. از زیرانداز بیمار برای ممکن است توسط افرادی که دارای ناتوانی جسمی هستند و کودکانی که شب ادراری دارند، هنگام تعویض پوشک نوزادان به طور مثال جهت جلوگیری از انتقال رطوبت در بستر آنها و حفظ بهداشت و جلوگیری از انتشار بوی بد، استفاده از زیرانداز بسیار ضروری است.

خانمهایی که در دوران قاعدگی خونریزی شدید را تجربه میکنند، میتوانند با استفاده از پد، شب را بدون استرس بگذرانند.

 مثلا با خرید مستقیم، عمده و آنلاین می توان قیمت زیر انداز یکبارمصرف بیمار را تا حد زیادی کاهش داد. این محصولات کیفیت های گوناگونی را در بر دارند که قیمت های مناسبی را به خود اختصاص می دهند.

بالا رفتن سطح بهداشت و اهمیت زیاد به ایمنی در مراکز درمانی و بهداشتی در جهان، روند و کارایی مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها به گونه ای شد که به جای استفاده کردن از زیرانداز های پارچه ای یا چند بار مصرف که برای استریل کردن یا پاک کردن استفاده می شد، زیر انداز های چند بار مصرف مقرون به صرف هزینه بود چه از لحاظ زمانی و چه از لحاظ مادی بود. این زیرانداز ها دو رو هستند که یک طرف آنها پشمی و طرف دیگر پلاستیکی می باشد زمانی که خیس می شوند بخش پلاستیکی نمی گذارد آب نفوذ کند به جای دیگر، بهترین زمان برای تعویض زمانی است که سمت پشمی آن نم دار شده است. مثلا زیرانداز یکبار مصرف نوزاد را می توان اگر بر روی آن مدفوع کرد عوض نمود. زیرانداز بیمار یا دروشیت از جمله تجهیزات پزشکی مصرفی است که با خاصیت ضد آبی که دارد برای بیماران سالمند و یا بیمارانی که بی اختیاری ادرار دارند به عنوان زیرانداز بهداشتی استفاده می شود.

قیمت عمده دروشیت – زیرانداز بهداشتی بیمار

قیمت عمده زیر انداز بهداشتی یکبار مصرف براساس سایز و جنسی که دارد و نیز براساس میزان حجم سفارش تعیین می شود، قیمت این کالا را عواملی مانند برند، تورم ها و نحوه و میزان خرید و فروش نیز تغییر می دهد.

فروش زیرانداز دروشیت به صورت عمده به خریدار این امکان را می دهد تا حجم بالایی از زیرانداز مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری نموده و در اسرع وقت در اختیار داشته باشد.

شما می توانید از طریق تماس با بخش فروش عمده پد زیرانداز بصورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

در صورتیکه این مطلب برای دوستان شما مفید است

آن را با دیگران به اشتراک بگذارید